Перейти до основного вмісту

Підвищення кваліфікації педагогів, які реалізують Державний стандарт базової середньої освіти

      З метою професійного розвитку педагогічних працівників та керівників закладів ЗСО, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти, підготовлено типові програми ПК, які затверджено відповідними наказами МОНУ.

    Програми складаються з тематичних модулів, які відповідають вимогам професійних компетентностей педагогічних працівників ЗЗСО, що визначені професійними стандартами за спеціальностями «Вчитель початкових класів ЗЗСО», «Вчитель ЗЗСО», «Вчитель з початкової освіти (диплом молодшого спеціаліста)», «Керівник (директор) ЗЗСО».

        На підставі запропонованих типових програм суб’єкти підвищення кваліфікації можуть розробляти власні програми підвищення кваліфікації вчителів та керівників ЗЗСО, використовуючи всі або окремі теми чи модулі.

Типова програма підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти, наказ МОНУ від 12.10.22 № 905

Типова програма підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти,  наказ МОНУ від 12.10.22 № 904 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Платформа JustClass

        В Україні запустили платформу  JustClass , на якій вчителі зможуть безкоштовно задавати домашні завдання онлайн. Для цього педагог має обрати завдання з бази, що налічує 1500 інтерактивних вправ, і надіслати учням згенероване посилання.         JustClass  автоматично перевіряє й оцінює виконані домашні завдання та зберігає оцінки в особистому кабінеті вчителя й учнів. Користуючись   JustClass , педагоги можуть перетворити домашні роботи на захопливу гру онлайн. Кожна вправа містить аудіо, відео, фото та цікаву інформацію, яка занурює учнів в освітній процес. Така гейміфікація допомагає краще засвоїти шкільну програму й отримати задоволення від навчання.      Крім того  JustClass  допомагає припинити списування в класі. Вчителі можуть встановити дедлайн і час на виконання домашніх завдань, щоб учні не встигали шукати правильні відповіді в інтернеті або радитися з...

МОН затвердило рекомендації щодо перезарахування оцінок із закордонних шкіл

Для перезарахування результатів навчання, здобутих учнями в школах за кордоном, МОН   затвердило   шкалу співвіднесення систем оцінювання різних країн та української 12–бальної системи. Таблиці зі співвіднесенням моделей оцінювання різних країн розміщено за   покликанням . Також можна скористатися таблицями у форматі Excel  тут  і  тут . Учні можуть перезараховувати оцінки з предметів, спільних для обох країн. Решту предметів (українознавчий компонент) вони можуть вивчати відповідно до  модифікованих (скорочених) програм  і проходити оцінювання дистанційно. Раніше для учнівства була можливість перезараховувати оцінки, проте школи не мали чітких рекомендацій для їхнього переведення. Як працюватиме нова система? Якщо, наприклад, учень чи учениця отримав/-ла оцінку «добре» (dobry) з математики в Польщі, то відповідно до таблиці переводимо цей результат в українську оцінку «8» з математики або алгебри / геометрії. Якщо моделі оцінювання відрізняються,...

Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників

  МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 1/6887-22 від 22 червня 2022 року Керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних (військових) адміністрацій Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників Шановні колеги! Введення в Україні воєнного стану позначилося на освітній галузі, зокрема дошкільній. Чимало закладів дошкільної освіти (далі — ЗДО) відновили діяльність і почали працювати у звичному режимі. Є заклади, які працюють дистанційно, приймають тимчасово переміщених осіб тощо. У зв’язку з воєнним часом з урахуванням міграції населення виникають побоювання щодо скорочення мережі закладів (груп) та скорочень чисельності персоналу. З урахуванням статей 19, 37—39  Закону України «Про дошкільну освіту» , просимо забезпечити реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, сприяти збереженню та розвитку мережі ЗДО (груп) всіх типів та форм власності відповідно до потреб нас...