Перейти до основного вмісту

Чатбот “Спільно для вчителів”

 

Чатбот “Спільно для вчителів” створений для допомоги освітянам під час різного роду криз у час війни. Інструмент містить корисні посилання з підтримки власного ментального здоровʼя, навчальні практики роботи з учнями, а також простір для нотаток про психологічний стан школярів. Розробила освітня організація “Навчай для України” за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні в рамках ініціативи “Спільно до навчання”.
 

Чатбот включає 4 основних розділи:

·         “Мої спостереження”: зручний запис нотаток про психологічний стан учнів. Доступні уже заздалегідь підготовлені характеристики від психологів, які сигналізують проблемні аспекти психологічного стану школярів.

·         “Картка учня”: розділ містить усю інформацію, яку вчителі вказали у категорії “Мої спостереження”. Тут зручно відстежувати динаміку записів та характеристик. Аби не забувати занотовувати — можна налаштувати індивідуальні сповіщення з нагадуванням.

·         “Корисні посилання”: онлайн-курси, статті від психологів, відео та пізнавальні вебінари — відтепер усі навчальні ресурси для вчителів в єдиному місці та завжди під рукою. 

·         “Швидкі поради”: розділ містить корисні методики, як оперативно діяти під час кризи на уроці та як підтримати себе. 

“Нам важливо було розробити інструмент психологічної підтримки, який завжди буде під рукою у вчителя. Часи такі, що хтось не може приєднатись до вебінарів, у когось відсутня електроенергія, щоб переглянути онлайн-курс. Команда “Навчай для України” дуже добре розуміє ці труднощі. Бот у мобільному телефоні простий у користуванні, не потребує надшвидкого інтернету і попередньо проходив тестування з врахуванням відгуків та досвіду вчителів. Саме ці пріоритети ми ставили для себе, аби цей інструмент був дійсно корисним для освітян, — прокоментувала чатбот менеджерка проєкту “Спільно для вчителів”  Соломія Бойкович.
      У рамках ініціативи “Спільно до навчання” команда освітньої організації “Навчай для України” також реалізувала онлайн-курс “Сміливі навчати”, серію вебінарів психологічної допомоги, курс для Інститутів післядипломної педагогічної освіти та очні візити у школи. Команда фіналізувала цей проєкт розробкою чатботу “Спільно для вчителів”, який завжди буде під рукою у мобільному телефоні та не потребує значних зусиль у користуванні. 

       Чатбот доступний у Viber та у Telegram. Щоб скористатись ним — потрібно просто перейти за посиланням і натиснути кнопку “Розпочати” і далі слідувати підказкам.

👉 Telegram: https://t.me/SpilnoTeacherBot
👉 Viber: https://bit.ly/SpilnoBot_Viber

https://www.unicef.org/ukraine/press-releases/spilno-bot-for-teachers

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

“Оновлений “Захист України” формуватиме в дітей оборонну свідомість” – усе, що треба знати про зміни у викладанні курсу та підготовку вчителів

З вересня 2024 року учні 10–11–х класів вивчатимуть “Захист України” зовсім по-іншому. Уроки будуть не раз на тиждень, а раз на місяць у форматі тренінгів упродовж цілого дня. Діти вивчатимуть основи національної безпеки, управління дронами, домедичну допомогу, а також розумітимуть, чим кожен і кожна може бути корисним/корисною в захисті країни. Навчання відбуватиметься в   міжшкільних осередках , які будуть оснащені сучасним обладнанням. У Міністерстві освіти і науки вже розробили й затвердили   нову навчальну програму “Захисту України” , яка описує оновлений зміст та ідею курсу, а за літо   планують навчити вчителів. Редакція “НУШ” поспілкувалася з міністром освіти і науки України   Оксеном Лісовим  та народною депутаткою і співавторкою програми   Інною Совсун   про основні зміни в курсі “Захист України”, зокрема: чим зумовлена поява нової програми; які теми вивчатимуть учні; скільки буде міжшкільних осередків; як готують вчителів до викладання оновл...

МОН затвердило рекомендації щодо перезарахування оцінок із закордонних шкіл

Для перезарахування результатів навчання, здобутих учнями в школах за кордоном, МОН   затвердило   шкалу співвіднесення систем оцінювання різних країн та української 12–бальної системи. Таблиці зі співвіднесенням моделей оцінювання різних країн розміщено за   покликанням . Також можна скористатися таблицями у форматі Excel  тут  і  тут . Учні можуть перезараховувати оцінки з предметів, спільних для обох країн. Решту предметів (українознавчий компонент) вони можуть вивчати відповідно до  модифікованих (скорочених) програм  і проходити оцінювання дистанційно. Раніше для учнівства була можливість перезараховувати оцінки, проте школи не мали чітких рекомендацій для їхнього переведення. Як працюватиме нова система? Якщо, наприклад, учень чи учениця отримав/-ла оцінку «добре» (dobry) з математики в Польщі, то відповідно до таблиці переводимо цей результат в українську оцінку «8» з математики або алгебри / геометрії. Якщо моделі оцінювання відрізняються,...

Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників

  МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 1/6887-22 від 22 червня 2022 року Керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних (військових) адміністрацій Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників Шановні колеги! Введення в Україні воєнного стану позначилося на освітній галузі, зокрема дошкільній. Чимало закладів дошкільної освіти (далі — ЗДО) відновили діяльність і почали працювати у звичному режимі. Є заклади, які працюють дистанційно, приймають тимчасово переміщених осіб тощо. У зв’язку з воєнним часом з урахуванням міграції населення виникають побоювання щодо скорочення мережі закладів (груп) та скорочень чисельності персоналу. З урахуванням статей 19, 37—39  Закону України «Про дошкільну освіту» , просимо забезпечити реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, сприяти збереженню та розвитку мережі ЗДО (груп) всіх типів та форм власності відповідно до потреб нас...