Перейти до основного вмісту

Оцінювання у базовій загальній середній освіті

 

Дизайн формувального оцінювання.

Яка різниця між формувальним та підсумковим оцінюванням?

Як часто слід проводити оцінювання?

За якою шкалою здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів?

Загальні правила виставлення тематичної оцінки.

Загальні правила виставлення семестрової оцінки.

Загальні правила виставлення річної оцінки.

 https://osvitoria.media/experience/otsinyuvannya-shho-motyvuye-formuvalne-pidsumkove-samostijne/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Платформа JustClass

        В Україні запустили платформу  JustClass , на якій вчителі зможуть безкоштовно задавати домашні завдання онлайн. Для цього педагог має обрати завдання з бази, що налічує 1500 інтерактивних вправ, і надіслати учням згенероване посилання.         JustClass  автоматично перевіряє й оцінює виконані домашні завдання та зберігає оцінки в особистому кабінеті вчителя й учнів. Користуючись   JustClass , педагоги можуть перетворити домашні роботи на захопливу гру онлайн. Кожна вправа містить аудіо, відео, фото та цікаву інформацію, яка занурює учнів в освітній процес. Така гейміфікація допомагає краще засвоїти шкільну програму й отримати задоволення від навчання.      Крім того  JustClass  допомагає припинити списування в класі. Вчителі можуть встановити дедлайн і час на виконання домашніх завдань, щоб учні не встигали шукати правильні відповіді в інтернеті або радитися з однокласниками. Також можна приховати показ правильних відповідей після здачі завдання. З такими гнучкими налашту

НУШ. Оцінювання

  Система оцінювання результатів навчальних досягнень учнів   ДСЯО   у Вінницькій області   https://www.youtube.com/watch?v=OaQM2gcg9pc Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням і які основні виклики https://nus.org.ua/view/shho-take-formuvalne-otsinyuvannya-chomu-vono-potribne-uchnyam-i-yaki-osnovni-vyklyky/   Формувальне оцінювання: про його інструменти та користь від педагогині з Канади https://nus.org.ua/articles/formuvalne-otsinyuvannya-pro-jogo-instrumenty-ta-koryst-vid-pedagogyni-z-kanady/      Формувальне оцінювання: приклади форм, які заповнюють фінські вчителі, діти та їхні батьки https://nus.org.ua/articles/formuvalnogo-otsinyuvannya-pryklady-form-yaki-zapovnyuyut-uchyteli-dity-ta-yihni-batky/  

Навчально – методичне забезпечення 5-9 класів НУШ

Навчально – методичне забезпечення 5-9 класів НУШ     НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ  ПОСІБНИК «НУШ:путівник для вчителя 5-6 класів» https://drive.google.com/file/d/1p9yEcZm2Z66tDnOWRK7Yq-y6tSnxIj41/view   НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА СКАРБНИЦЯ. НУШ 5-6 класи https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mC99CMln4MEbhW_G4v62ptgK8i0MpJAv/edit#gid=1559956736 НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПУТІВНИК НУШ. 5 клас https://docs.google.com/document/d/1752o_ItOEWcbYK5y7b7B3-zUah9XlYKQ/edit   МОДЕЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy /   Презентації модельних навчальних програм https://imzo.gov.ua/prezentatsii-model-nykh-navchal-nykh-prohram-dlia-5-6-klasiv-zakladiv-zahal-noi-seredn-oi-osvity/