Перейти до основного вмісту

ПРОЄКТ SЕLFІЕ

 Міністерством освіти і науки  України спільно з  Європейським фондом освіти, за підтримки Міністерства цифрової  трансформації у квітні 2021 року було успішно здійснено пілотне  впровадження проєкту SELFIE у закладах загальної середньої освіти. У пілотному впровадженні проєкту SELFIE взяли участь 60 закладів загальної середньої освіти та 30 закладів профтехосвіти  України.

SELFIE – це безкоштовний онлайн-інструмент, який був розроблений експертами Європейської Комісії і вже використовується у 74 країнах світу.

Онлайн-інструмент SELFIE Європейського Союзу  допомагає закладам освіти на основі звітів із самоаналізу, отриманих за  результатами заповнення онлайн-анкет, проаналізувати стан і ефективність  використання цифрових технологій в освітньому процесі та розробити  стратегічний план цифровізації закладу.

 У 2021-2022 навчальному році Міністерством  цифрової трансформації України, Міністерством освіти і науки України,  Європейським фондом освіти (ETF) та Об’єднаним дослідницьким центром  Європейської Комісії (JRC) запроваджується освітній проєкт щодо  використання SELFIE в системі загальної середньої освіти, професійної освіти в усіх регіонах України.

З 01 жовтня 2021 року ресурси онлайн-платформи SELFIE доступні для  масового використання. 

       Для шкіл, які зацікавлені у використанні онлайн-інструменту SELFIE і хочуть дослідити, на якому етапі цифрового розвитку вони знаходяться, МОН надає докладні роз’яснення у формі запитань-відповідей. Їх вже розміщено на сайті у відповідному розділі. Ознайомившись із матеріалами, можна дізнатися: що таке SELFIE і чим цей інструмент корисний закладам освіти; етапи реєстрації для закладів освіти; скільки триває опитування і якою є мінімальна кількість учасників для його проведення; отримання сертифікатів; аналіз результатів SELFIE.

Детальна інформація про SELFIE за  посиланням:

https://ec.europa.eu/education/schools-go-digital_uk

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

“Оновлений “Захист України” формуватиме в дітей оборонну свідомість” – усе, що треба знати про зміни у викладанні курсу та підготовку вчителів

З вересня 2024 року учні 10–11–х класів вивчатимуть “Захист України” зовсім по-іншому. Уроки будуть не раз на тиждень, а раз на місяць у форматі тренінгів упродовж цілого дня. Діти вивчатимуть основи національної безпеки, управління дронами, домедичну допомогу, а також розумітимуть, чим кожен і кожна може бути корисним/корисною в захисті країни. Навчання відбуватиметься в   міжшкільних осередках , які будуть оснащені сучасним обладнанням. У Міністерстві освіти і науки вже розробили й затвердили   нову навчальну програму “Захисту України” , яка описує оновлений зміст та ідею курсу, а за літо   планують навчити вчителів. Редакція “НУШ” поспілкувалася з міністром освіти і науки України   Оксеном Лісовим  та народною депутаткою і співавторкою програми   Інною Совсун   про основні зміни в курсі “Захист України”, зокрема: чим зумовлена поява нової програми; які теми вивчатимуть учні; скільки буде міжшкільних осередків; як готують вчителів до викладання оновл...

МОН затвердило рекомендації щодо перезарахування оцінок із закордонних шкіл

Для перезарахування результатів навчання, здобутих учнями в школах за кордоном, МОН   затвердило   шкалу співвіднесення систем оцінювання різних країн та української 12–бальної системи. Таблиці зі співвіднесенням моделей оцінювання різних країн розміщено за   покликанням . Також можна скористатися таблицями у форматі Excel  тут  і  тут . Учні можуть перезараховувати оцінки з предметів, спільних для обох країн. Решту предметів (українознавчий компонент) вони можуть вивчати відповідно до  модифікованих (скорочених) програм  і проходити оцінювання дистанційно. Раніше для учнівства була можливість перезараховувати оцінки, проте школи не мали чітких рекомендацій для їхнього переведення. Як працюватиме нова система? Якщо, наприклад, учень чи учениця отримав/-ла оцінку «добре» (dobry) з математики в Польщі, то відповідно до таблиці переводимо цей результат в українську оцінку «8» з математики або алгебри / геометрії. Якщо моделі оцінювання відрізняються,...

Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників

  МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 1/6887-22 від 22 червня 2022 року Керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних (військових) адміністрацій Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників Шановні колеги! Введення в Україні воєнного стану позначилося на освітній галузі, зокрема дошкільній. Чимало закладів дошкільної освіти (далі — ЗДО) відновили діяльність і почали працювати у звичному режимі. Є заклади, які працюють дистанційно, приймають тимчасово переміщених осіб тощо. У зв’язку з воєнним часом з урахуванням міграції населення виникають побоювання щодо скорочення мережі закладів (груп) та скорочень чисельності персоналу. З урахуванням статей 19, 37—39  Закону України «Про дошкільну освіту» , просимо забезпечити реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, сприяти збереженню та розвитку мережі ЗДО (груп) всіх типів та форм власності відповідно до потреб нас...